Τα πάντα για το SPA και τα παρελκόμενα του…

Spa ματιών

Spa ματιών

Κουρασμένα ή πρησμένα μάτια;

Μέχρι να τελειώσει αυτό το άρθρο θα έχετε ανοιγοκλείσει περισσότερες από πενήντα φορές τα μάτια σας. Αν υποφέρετε από eyestrain (καταπόνηση των ματιών) και δεν έχετε κοιμηθεί καλά θα ανοιγοκλείσετε διπλάσια τα μάτια σας. Αυτό θα κάνει τα μάτια ξηρά και κουρασμένα.
Τα μάτια λένε πολλά για την υγεία μας. Με το πέρασμα των χρόνων και εκτεθειμένα στους ρύπους, στον ήλιο, σε αλλεργίες, στην υπερβολική χρήση υπολογιστών, το άγχος τα μάτια αρχίζουν να εμφανίζουν σημάδια φθοράς.
Το μασάζ έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, στην πλάτη, στα πόδια και σχεδόν σε όλο το σώμα αλλά παραβλέπουμε ένα αρκετά καταπονημένο και ευαίσθητο μέρος του σώματός μας που είναι τα μάτια.
Πολλές θεραπείες σπα προσφέρουν περιποιήσεις προσώπου ή θεραπείες ματιών για να απαλύνουν και να ανανεώσουν το μάτι και το περιβάλλον δέρμα του. Οι θεραπείες των ματιών είναι συχνά γρήγορες και ανέξοδες.
Οι θεραπείες ματιών μπορεί να ποικίλλουν (ανάλογα με το spa) αλλά ακολουθούν όλες μία παρόμοια μορφή. Αυτή περιλαμβάνει την εφαρμογή κατάλληλης κρέμας καθαρίζοντας το πρόσωπο, (βασισμένη στον τύπο δέρματος του ασθενή), για να αφαιρέσει οποιοδήποτε ίχνος μακιγιάζ και να προετοιμάσει την περιοχή. Στη συνέχεια μια κρέμα ενζυμικής αποφλοίωσης προστίθεται για περίπου τέσσερα έως πέντε λεπτά για να αφαιρέσει τα νεκρά σωματικά κύτταρα. Μετά από αυτό, ένα μείγμα ορών εφαρμόζεται ήπια γύρω από το μάτι έως ότου απορροφηθεί όλο από το δέρμα.
Τα κύρια συστατικά περιλαμβάνουν υαλουρονικό νάτριο (στην ενυδάτωση του δέρματος), πυρίτιο (αναζωογονεί τα κύτταρα, εμποδίζει την εμφάνιση των λεπτών γραμμών, και βελτιώνει την υφή), και χαμαζουλένιο (για να απαλύνει την περιοχή των ματιών). Αυτό ακολουθείται από ένα χαλαρωτικό μασάζ δέκα λεπτών γύρω από τα φρύδια και τα μάτια. Τέλος μία κρέμα σύσφιξης μπαίνει στην περιοχή για να κλειδώσει τα θρεπτικά συστατικά και να ενισχύσει τη θεραπεία.
Το μασάζ είναι ζωτικής σημασίας επειδή βοηθάει στην απομάκρυνση των τοξινών γύρω από τα μάτια και τονώνει την κυκλοφορία. Το αποτέλεσμα του μασάζ είναι ένα ξεκούραστο μάτι ανανεωμένο όχι μόνο στο εσωτερικού αλλλά έχουμε και μια ομαλή και λαμπερή επιδερμίδα.
Για τα μάτια μας
Εδώ είναι μερικές απλές θεραπείες στο σπίτι για να απαλύνει τους μαύρους κύκλους, πρησμένα, ξηρά και κουρασμένα μάτια:
Μαύροι κύκλοι: Καλύπτουμε τα μάτια για 15 λεπτά, με ένα κομμάτι βαμβάκι βουτηγμένο σε δροσερό χυμό αγγουριού. Πριν τον ύπνο,κάνουμε ένα μασάζ με αμυγδαλέλαιο γύρω από τα μάτια.
Πρησμένα μάτια: Βρέξτε δύο φακελάκια τσαγιού χαμομήλι βάλτετα στο ψυγείο για να δροσιστούν, τα βάζουμε πάνω στα μάτια, για πέντε έως δέκα λεπτά. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε βαμβάκι εμποτισμένο με ροδόνερο.
Ξηροφθαλμία: Εφαρμόστε ένα ζεστό πανάκι στα μάτια σας μέχρι δέκα λεπτά ακολουθώντας ένα ήπιο μασάζ. Κάνετε αυτό αρκετές φορές την ημέρα. Βοηθά να ανοίξουν οι φραγμένοι αδένες στα βλέφαρα που βοηθούν τη λίπανση.
Τα κουρασμένα μάτια: Τρίψτε τις παλάμες σας γρήγορα μέχρι να ζεσταθούν. Καλύψτε με τις παλάμες σας τα κλειστά μάτια. Θα αισθανθείτε τη θερμότητα που προέρχονται από τις παλάμες σας, αλλά μην αγγίζετε τα βλέφαρά σας. Καθίστε περίπου για έτσι για ένα λεπτό. Επαναλάβετε αρκετές φορές. Αυτό βοηθά να απαλύνει τα μάτια και να αναζωογονήσει τη γύρω περιοχή.
Ασκήσεις ματιών
Τα μάτια σας χρειάζονται καθημερινή άσκηση, όπως και το υπόλοιπο σώμα μας για να κρατηθεί σε φόρμα και υγιεί. Εδώ είναι μερικές ασκήσεις ρουτίνας για τα μάτια, μπορείτε να τις κάνετε στο σπίτι ή την εργασία.
Μασάζ στην περιοχή του ματιού: Ενας καθρέφτης θα σας βοηθούσε. Πάρτε τα δύο δάχτυλα (δείκτη και μεσαίο) τοποθετήστε τα στην εσωτερική γωνία των ματιών κοντά στη μύτη, η κίνησή σας είναι ήπια έξω προς τους κροτάφους, χτυπώντας ελαφρά την περιοχή. Κατόπιν κινήστε τα δάχτυλά σας με μια ομαλή μετακίνηση κάτω στο οστό της κλειδός. Επαναλάβετε τέσσερις ή πέντε φορές. Αυτό βοηθά στην αφαίρεση των τοξινών.
Σιάτσου: Επικεντρώνονται σε πέντε σημεία ενεργοποίησης γύρω από κάθε μάτι και ένα έκτο μεταξύ τους για να ανακουφίσει την καταπόνηση των ματιών και να προωθήσει τη συνολική υγεία των ματιών. Το πρώτο σημείο είναι μεταξύ της γέφυρας της μύτης και την εσωτερική γωνία του ματιού σας, το δεύτερο είναι κάτω από όπου αρχίζει το φρύδι, το τρίτο βρίσκεται κάτω από το κέντρο του μετώπου σας, το τέταρτο είναι εκεί που το μέτωπό σου λεπταίνει και το πέμπτο είναι ακριβώς πέρα από την εξωτερική γωνία του ματιού σας. Και τελειώνουμε με το σημείο του τρίτου ματιού, που βρίσκεται ανάμεσα στα φρύδια σας. Πιέστε απαλά κάθε σημείο με τα δάχτυλά σας για περίπου εξήντα δευτερόλεπτα ή μέχρι να αισθανθείτε έναν σφυγμό.
Μασάζ για τη κόγχη του ματιού: Πάρτε τον δείκτη και το μεσαίο δάκτυλο του κάθε χεριού και τοποθετήστε τους σε κάθε πλευρά της μύτης σας, ακριβώς κάτω από τη γέφυρα. Τρίβετε τα δάχτυλά σας μέχρι τη γέφυρα της μύτης σας και κατά μήκος των φρυδιών σας. Επαναλάβετε την κίνηση πέντε φορές για να χαλαρώσουν τα μάτια και η γύρω περιοχή.
Σιάτσου στο πρόσωπο: Κρατήστε το πρόσωπό σας σφιχτά με τα χέρια σας, οι παλάμες στα μάγουλα σας προς τη μύτη, τα δάχτυλα σας σφιχτά στα φρύδια και ο καρπός να πιέζεις το πηγούνι προς το στόμα. Κρατήστε για μερικά δευτερόλεπτα τεταμένα και αφήστε γρήγορα. Επαναλάβετε αρκετές φορές. Αυτό θα σας ανακουφίσει από το άγχος, την ένταση και χαλαρώνει τους μυς του προσώπου.
Το λιοντάρι: Πάρτε μια βαθιά εισπνοή. Ανοίξτε το στόμα σας , βγάλτε έξω τη γλώσσα σας, κοιτάχτε προς τα πάνω, καιστη συνέχεια, εκπνεύστε έντονα και πείτε ααααα! σαν το βρυχηθμό ενός λιονταριού. Μπορεί να αισθανθείτε λίγο άβολα αλλά αυτό όχι μόνο υποκινεί τα μάτια, αλλά είναι επίσης μία θαυμάσια στιγμιαία ανακούφιση από την ένταση.

No Comments