Τα πάντα για το SPA και τα παρελκόμενα του…

Τρία tips για να εξαφανίσετε το κοιλιακό λίπος

λίπος

Τρία tips για να εξαφανίσετε το κοιλιακό λίπος

Ακούμε πολλούς ανθρώπους να λένε ότι περνάνε κάθε μέρα αρκετή ώρα στο γυμναστήριο αλλά συνεχίζουν να βλέπουν την ενοχλητική κοιλίτσα που υποδηλώνει και αυξημένο λίπος στη συγκεκριμένη περιοχή.

Η μείωση του κοιλιακού λίπους δεν σχετίζεται μόνο με την εμφάνισή μας αλλά και την υγεία μας. Το αυξημένο ποσοστό λίπους «ενοχοποιείται» για μία σειρά προβλημάτων, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης.

Ωστόσο το λίπος στην κοιλιά δεν είναι ανίκητο. Μπορούμε να αλλάξουμε κάποιες από τις συνήθειες μας σε καθημερινή βάση και να δούμε θεαματική βελτίωση. Το σίγουρο είναι ότι δεν αρκεί να αθλούμαστε.

Όσο περνούν τα χρόνια, η άθλησή από μόνη της δεν μπορεί να προσδώσει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Χρειάζεται ταυτόχρονα μία ισορροπημένη διατροφή που θα δίνει έμφαση, ειδικά τις βραδινές ώρες, στις άπαχες πρωτεΐνες.  Ακολουθούν τρεις  βασικές συμβουλές για  τον περιορισμό του λίπους.

Άθληση κάθε μέρα

Όσοι  δεν είχατε εντάξει μέχρι στιγμής κάποια μορφής άθλησης στην καθημερινότητα ήρθε η ώρα να το κάνετε. Αν είστε αγύμναστοι, προτιμήστε μία αερόβια άσκηση , όπως περπάτημα, τρέξιμο, ποδηλασία ή κολύμπι και προσπαθήστε σταδιακά να αυξήσετε την ώρα της δραστηριότητας.

Μετά τα 30 λεπτά άσκησης το σώμα αρχίζει να καίει λίπος ακόμη και να ασκείστε σε ήπια ένταση. Ένας άλλος τρόπος άθλησης που βοηθάει στην καύση λίπους είναι η διαλειμματική  ασκησή. Ωστόσο, η συγκεκριμένη μορφή άθλησης θα πρέπει να γίνεται από άτομα γυμνασμένα και όχι πάνω από μία ή δύο φορές την εβδομάδα. Η συγκεκριμένη άσκηση μας βοηθάει να καίμε λίπος για αρκετές ώρες μετά την προπόνηση αλλά είναι αρκετά επίπονη για το σώμα και τον οργανισμό μας.

Μειώστε τους  υδατάνθρακες, αυξήστε την πρωτεΐνη

Η πρώτη συμβουλή που δίνουν οι διατροφολόγοι σε όσους θέλουν να χάσουν βάρος και λίπος είναι να εντάξουν περισσότερο στη διατροφή τους άπαχο κρέας, ψάρι και κοτόπουλο – κυρίως στήθος – λόγω χαμηλών λιπαρών.

Την ίδια στιγμή προτείνεται η μείωση των υδατανθράκων (μακαρόνια, ρύζι κ.λ.π) και ο περιορισμένος τους μόνο στο μεσημεριανό γεύμα. Στα ενδιάμεσα γεύματα, υπάρχει χώρος για φρούτα ενώ στα γεύματα όσοι θέλουν να χάσουν λίπος μπορούν να αυξήσουν και τα όσπρια, τα οποία έχουν συνδυασμό πρωτεϊνών και υδατανθράκων.

Κοιμηθείτε καλά

Ένας κουρασμένος οργανισμός, ο οποίος έχει καταπονηθεί από τη δουλειά, την άσκηση και τις καθημερινές υποχρεώσεις ενός ανθρώπου, όσο καλά και αν τρέφεται χρειάζεται ξεκούραση. Ο ύπνος, όπως λανθασμένοι νομίζουν αρκετοί, δεν βοηθά μόνο στην ξεκούραση αλλά και στη ρύθμιση του μεταβολισμού.

No Comments