Τα πάντα για το SPA και τα παρελκόμενα του…

Μπορεί η προπόνηση κολύμβησης να σε φτάσει στην τελειότητα;

Μπορεί η προπόνηση κολύμβησης να σε φτάσει στην τελειότητα;

Μπορεί η προπόνηση κολύμβησης να σε φτάσει στην τελειότητα;

Η προπόνηση σε κάνει τέλειο ! Η προπόνηση φέρνει τα μόνιμα αποτελέσματα..! Μπορεί η προπόνηση κολύμβησης να σε φτάσει στην τελειότητα;

Έχουμε ακούσει αυτές τις προτάσεις πολλές φορές από προπονητές, γονείς και φτασμένους κολυμβητές.

Η προπόνηση είναι πολλά για εμάς τους κολυμβητές, είναι εκεί που τα χέρια μας μουλιάζουν από το νερό, είναι εκεί που κοινωνικοποιούμαστε με τους φίλους μας, είναι εκεί που οι προπονητές μας βάζουν τόσο δύσκολες ασκήσεις που το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να χαμό γελάσουμε. Οι περισσότεροι από εμάς δουλεύουμε σκληρά, φυσάμε και ξεφυσάμε ανάμεσα στις ασκήσεις, σφίγγουμε τα δόντια και παλεύουμε για το καλύτερο, αλλά πέρα από την προσπάθεια πόσο συγκεντρωμένη και στοχευμένη είναι η δουλειά που κάνουμε κάθε μέρα στην πισίνα; Έχεις στόχο να βελτιώνεσαι βδομάδα τη βδομάδα και από λίγο;

Ή είσαι από αυτούς που φτάνουν τον εαυτό τους στα άκρα προσπαθώντας για την καλύτερη δυνατή τεχνική κάθε μέρα;

Άμα θέλεις αυτή την τέλεια εμφάνιση την μέρα των αγώνων εδώ είναι μερικές ερωτήσεις που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου και θα σε βοηθήσουν να ενισχύσεις την προσπάθειά σου και φυσικά να είσαι πιο συγκεντρωμένος κατά την προπόνηση.

ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ;

Αν έχεις μια κακή μέρα στην πισίνα, θα προσπαθήσεις να βρεις τρόπους να γίνεις πιο παραγωγικός, αν όχι δεν αξίζει να χάνεις χρόνο από τη ζωή σου. Όλα είναι προπόνηση, αλλά κάποια πράγματα δεν είναι…

ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΟΥ;

Ένα μέρος της προσπάθειάς σου είναι το να είσαι ειλικρινής με την αξιολόγηση της προόδου σου.Βελτιώνεσαι εβδομάδα με την εβδομάδα; Δυσκολεύεις τον εαυτό σου όλο και περισσότερο όσο περνάει ο καιρός; Παίρνεις χρόνο για να σκεφτείς ποια πράγματα πήγαν καλά στην προπόνηση και ποια όχι; Η αξιολόγηση της προπόνησής σου, σου δίνει την ευκαιρία να μεγιστοποιήσεις το χρόνο και την ενέργεια που σπαταλάς στην πισίνα, έτσι ώστε να βελτιωθείς γρηγορότερα.

ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΟΥ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΚΟΛΗ;

Τα πράγματα τείνουν να καταρρέουν ακόμα και για τους πιο φτασμένους κολυμβητές, όταν αυτοί σταματούν να ανεβάζουν τον πήχη. Στην προπόνηση πρέπει να είμαστε διατεθειμένοι να αποτύχουμε, να είμαστε ευάλωτοι, ενώ στον αγώνα πρέπει να είμαστε μαχητικοί και με καθαρό μυαλό.

Γι’ αυτό πρέπει ΠΑΝΤΑ να υπάρχουν στιγμές στην προπόνηση που να κάνουμε προσομοίωση του αγώνα.

Μπορεί η προπόνηση κολύμβησης να σε φτάσει στην τελειότητα;

Μια τυπική προπόνηση δεν εμπεριέχει άγχος ,ενώ σε έναν αγώνα , μια δοκιμασία ,μόλις φτάνεις στην άκρη της πισίνας η πίεση σου ανεβαίνει κατακόρυφα και τα νεύρα σου κοντεύουν να σπάσουν.

Παρόλο που είναι απίθανο να καταφέρετε την τέλεια προσομοίωση αγώνα, πρέπει να το τολμάτε συχνά, για να συνηθίζεται τον εαυτό σας στις συνθήκες πίεσης και στρες που εμπεριέχει ένας διαγωνισμός.

ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ

● Αντιμετώπιση προβλημάτων.

Σε ποιους τομείς έχω τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για βελτίωση; Τι μπορώ να αρχίσω να δουλεύω σήμερα που θα με βοηθήσει πολύ αργότερα;

● Ξεκαθαρίστε τι ακριβώς θέλετε να βελτιώσετε.

<< Θέλω να είμαι πιο γρήγορος ! >> Αυτός είναι ένας καλός στόχος, αλλά του λείπει η σαφήνεια. Θα μπορούσε να σημαίνει πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Μπορείτε να προσπαθήσετε να κάνετε μια λιγότερη χεριά σε κάθε πέρασμα ή ….να κάνετε 7 λεπτά γυμναστική για τον κορμό σας μετά από κάθε προπόνηση.

● Κάντε ανάλυση της κολύμβησης σας

Καθήστε με τον προπονητή σας και ζητήστε του να είναι ειλικρινής για τα κομμάτια αυτά στα οποία μπορείτε να βελτιωθείτε.

Ακούστε τον προσεκτικά και εκφραστείτε του !

● Οργανώστε τακτικές αξιολογήσεις

Ξεκινήστε να γράφετε ημερολόγιο για τις προπονήσεις σας, αφήνοντας σχόλια για το πώς τα πήγατε την κάθε μέρα. Να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας για να βελτιωθείτε ταχύτερα.

Σαλταμανίκας Νικόλας

Πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ ειδικότητα κολύμβηση

Προπονητής κολύμβησης Α κατηγορίας

No Comments