Τα πάντα για το SPA και τα παρελκόμενα του…

Παιδιά και αθλητισμός

Παιδιά και αθλητισμός

Τα παιδιά που αθλούνται συχνά παρουσιάζουν ελλείψεις σε πολλά θρεπτικά συστατικά. Ανάλογα με τη φύση και το πόσο συχνή είναι η προπόνηση, οι γιατροί συνιστούν και διαφορετική απαιτούμενη δοσολογία. Πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπη αντιπροσωπεύουν το 12,62 και 28% αντίστοιχα της ημερήσιας ενέργειας που χρειάζεται το παιδί. Επίσης συστήνονται και  συμπληρώματα διατροφής με βιταμίνες και μέταλλα.
Πιθανές βιταμίνες που βρίσκονται σε έλλειψη στους αθλούμενος είναι η Β1, Β2, Β6, Β9, Β12, C και D. Οι ποσότητες μετάλλων που χρειάζονται καθημερινά είναι 10mg σίδηρο, 5mg ψευδάργυρο και 1mg χαλκό.

No Comments