Τα πάντα για το SPA και τα παρελκόμενα του…

(+30) 6940000002 info@spa-about.gr

Πώς να προπονείσαι με σχοινιά

Πώς να προπονείσαι με σχοινιά

Πιάσε δύο battle ropes στα χέρια και τέλειωσε μέσα σε δυο λεπτά τη νικηφόρα μάχη ενάντια στην πλαδαρότητα.
Τα χοντρά σχοινιά, που συνήθως βρίσκεις σε όλα τα κροσφιτάδικα, είναι ίσως ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους λειτουργικής προπόνησης. Καίνε λίπος γρήγορα (100 περίπου θερμίδες σε 2 λεπτά), δυναμώνουν παλάμες, πήχεις, μπάτσα και ώμους, γυμνάζουν πόδια και σφίγγουν τον πυρήνα.
Το καλύτερο; Μοιάζει με πολεμική χορογραφία.
Η προπόνηση με τα σχοινιά προσφέρει αύξηση της δύναμης και της αντοχής μέσα από μια ολιγόλεπτη σειρά κινήσεων -η οποία, ωστόσο είναι αρκετά απαιτητική. Οι δυναμικές ταλαντεύσεις των battle ropes απαιτούν πλήρη εγρήγορση όλων των ενεργειακών συστημάτων του σώματος, προσφέροντας σε γρηγορότερο χρόνο όλα τα καρδιαγγειακά οφέλη που προσφέρει ο διάδρομος συν ένα total body workout.
Παρακολουθείστε στο βίντεο μερικές καλές τεχνικές εξοικείωσης με την ταλάντευση των σχοινιών και τον κατάλληλο χειρισμό χεριών και ποδιών. ΕΔΩ
Αρθρο στο http://gr.askmen.com

No Comments

Προτιμήσεις Απορρήτου

Απαραίτητα

Τα cookies που είναι απαραίτητα για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου.

gdpr

Απόδοσης

Αυτά χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση της αλληλεπίδρασης χρήστη και την ανίχνευση πιθανών προβλημάτων. Μας βοηθούν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας παρέχοντας αναλυτικά στοιχεία για τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες χρησιμοποιούν αυτόν τον ιστότοπο.

_ga, _gid, _gat

Λειτουργικότητας

Αυτά τα cookies επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (όπως το όνομα χρήστη, τη γλώσσα ή την περιοχή στην οποία βρίσκεστε) και να παρέχει βελτιωμένη, πιο προσωποποιημένη λειτουργικότητα.

pll_language
act, c_user, datr, fr, m_pixel_ratio, pl, pnl_data2, presence, sb, wd, x-src, xs