Everything about the SPA and its accessories...

Swimming During Pregnancy. The Best Exercise for Pregnant Women.

The Best Exercise for Pregnant Women

Swimming During Pregnancy. The Best Exercise for Pregnant Women.

Οποιαδήποτε αεροβική άσκηση κατά τη διάρκεια της pregnancy μπορεί να ωφελήσει τόσο εσάς όσο και το μωρό σας ενδυναμώνοντας την καρδιά σας. Η Καλύτερη Άσκηση για Εγκύους. Βοηθάει στην βελτίωση της κυκλοφορίας στο σώμα και αυξάνει τα επίπεδα οξυγόνου στο αίμα σας. Η swimming σας δίνει όλα αυτά και κάτι παραπάνω!

Τα Οφέλη της Κολύμβησης Κατά τη Διάρκεια της Εγκυμοσύνης.

Σαν μία από τις πιο ασφαλείς μορφές άθλησης για τις μέλλουσες μητέρες, ορίστε μερικά από τα οφέλη που μπορεί να σας προσφέρει η κολύμβηση στην pregnancy:

  • Γυμνάζει τις δύο μεγάλες μυϊκές ομάδες, πόδια και χέρια
  • The κολύμπι είναι ήπιας μορφής άσκηση για το σώμα σας. Το νερό σας προστατεύει από το να ζεσταθείτε και αποτρέπει τραυματισμούς υποστηρίζοντας τις αρθρώσεις και τους συνδέσμους σας καθώς αθλείστε. Η πλευστότητα του νερού σας δίνει την ευκαιρία να απολαύσετε την αίσθηση απώλειας βάρους παρά τα επιπλέον κιλά της pregnancy.
  • Εξουδετερώνει τον πόνο που προκαλείται στην πλάτη λόγω της κοιλιάς που μεγαλώνει. Η pregnancy προκαλεί κούραση στην σπονδυλική σας στήλη και στους ώμους σας και δημιουργεί απόκλιση του σώματος από την ευθυγράμμιση. Το κολύμπι με ήπιο τρόπο δυναμώνει τους μυς και αντισταθμίζει αυτή την τάση του σώματος.
  • Βοηθάει στην διατήρηση του βάρους σε σωστά όρια.
  • Ανακουφίζει από το πρήξιμο στα χέρια και στα πόδια.

Χρήσιμες Συμβουλές για το Κολύμπι σε Εγκύους

Προσπαθήστε να κολυμπάτε για 20 με 30 λεπτά το πολύ τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας. Αν κολυμπούσατε τακτικά πριν από την εγκυμοσύνη θα πρέπει να μπορείτε να συνεχίσετε το πρόγραμμα σας χωρίς τροποποιήσεις. Βεβαιωθείτε ωστόσο για τα προειδοποιητικά σημάδια σε περίπτωση που χρειαστεί να μειώσετε το ρυθμό ή να σταματήσετε την άσκηση.

Αν δεν συνηθίζατε να κολυμπάτε πριν την pregnancy, είναι πιθανό να μην υπάρξει κανένα πρόβλημα αν κολυμπάτε ενώ είστε έγκυος.  Ωστόσο καλό  θα ήταν να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πρώτα. Εφόσον σας το επιτρέψει ξεκινήστε αργά κάνοντας διατάσεις και προσέξτε να μην καταβάλλετε υπερπροσπάθεια.

The Best Exercise for Pregnant Women

Όταν βρίσκεστε στο νερό μπορεί να ξεχάσετε εύκολα την ενυδάτωση. Μια καλή συμβουλή σε αυτή την περίπτωση θα ήταν να πίνετε ένα μεγάλο ποτήρι νερό πριν ξεκινήσετε το κολύμπι και ένα ποτήρι νερό για κάθε 20 λεπτά άσκησης. Αν ο καιρός είναι ιδιαίτερα ζεστός θα χρειαστείτε περισσότερο νερό.

Πρώτο τρίμηνο εγκυμοσύνης

Αν νιώθετε αρκετά δραστήρια, η swimming νωρίς το πρωί μπορεί να αποτρέψει τη ναυτία και να σας δώσει ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας. Χρησιμοποιήστε σανίδα swimming, μακαρόνι, ή οποιοδήποτε άλλο βοήθημα για την πισίνα ώστε να κάνετε την γυμναστική σας διαφορετική και διασκεδαστική.

Αν η μυρωδιά του χλωρίου σας ενοχλεί στα μάτια ή στο δέρμα, ή σας προκαλεί ναυτία, μπορείτε να ψάξετε για μια πισίνα με αλμυρό νερό στην περιοχή σας.

Δεύτερο τρίμηνο

Καθώς η pregnancy προχωράει και το σώμα μεγαλώνει, η swimming είναι η μόνη μορφή άσκησης που δεν χρειάζεται να περιοριστεί.

Η πλευστότητα του νερού μειώνει την επίδραση της βαρύτητας και σας δίνει την ευκαιρία να κολυμπήσετε ακόμα και ύπτιο, χωρίς να επιβαρυνθεί το σώμα και η κυκλοφορία του αίματος.

Τρίτο τρίμηνο εγκυμοσύνης

Η άνεση αποτελεί τη λέξη κλειδί για το τελευταίο τρίμηνο της pregnancy, γι’αυτό προτείνεται να δοκιμάσετε διαφορετικά στυλ swimming ώστε να δείτε με ποιο νιώθετε πιο άνετα. Μπορεί να χρειαστείτε ειδικό μαγιώ pregnancy και αναπνευστήρα για να περιορίσετε την κούραση στο λαιμό όταν βγαίνετε στην επιφάνεια για αέρα.

Αν νιώθετε πονεμένους ή πιασμένους τους μύες σας, δοκιμάστε το περπάτημα στο ρηχό μέρος της πισίνας αντί για την swimming, κινώντας παράλληλα τα χέρια σας σαν να κολυμπάτε. Αν νιώθετε κουρασμένη χρησιμοποιήστε μία σανίδα κωπηλασίας για να υποστηρίξετε το επάνω μέρος του σώματος σας και κάνετε όσα διαλείμματα χρειάζεστε.

Τέλος προσέξτε ιδιαίτερα την ολισθηρότητα της περιοχής γύρω από την πισίνα καθώς μπαίνετε και βγαίνετε από αυτή.

Saltamanikas Nikolas 
TEFAA graduate, swimming specialty
Class A swimming coach 

Επιπλέον συνπληρωματικές πηγές : babycenter.com

No Comments

Post a Comment