Τα πάντα για το SPA και τα παρελκόμενα του…

Τα οφέλη της κολύμβησης για την υγεία μας

Τα οφέλη της κολύμβησης για την υγεία μας

Τα οφέλη της κολύμβησης για την υγεία μας

Αναρωτιέστε ποια είναι τα οφέλη για την υγεία μας από το κολύμπι; Όπως μπορεί να γνωρίζετε, το κολύμπι έχει τη φήμη ότι είναι ένα από τα καλύτερα αθλήματα για να διατηρήσετε ένα υγιές σώμα.

 

Γυμνάζει ολόκληρο το σώμα

 

Το πρώτο όφελος από το κολύμπι είναι ότι είναι ότι αποτελεί εκγύμναση για ολόκληρο το σώμα. Πράγματι, το κολύμπι απαιτεί να εμπλέκεις όλα τα άκρα σου. Κατά συνέπεια, όλοι οι μύες του σώματός σας κινητοποιούνται κατά τη διάρκεια μιας τυπικής γυμναστικής κολύμβησης.

 

Αυτό το αποτέλεσμα μπορεί ακόμη και να βελτιωθεί  εναλλάσσοντας τα στυλ κολύμβησης που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης, επειδή κάθε ένα από αυτά σας επιτρέπει να κινείτε τα άκρα σας με διαφορετικό τρόπο. Και επειδή η κολύμβηση κινητοποιεί τα άκρα σας σε ένα ευρύ φάσμα κινήσεων, βοηθάει να αποκτήσετε ευελιξία.

 

Καρδιαγγειακή άσκηση

 

Τα οφέλη για την υγεία από το κολύμπι δεν σταματούν εκεί. Το κολύμπι είναι ένα άθλημα αντοχής, και ως τέτοιο αποτελεί εξαιρετική καρδιαγγειακή άσκηση. Η κολύμβηση μειώνει την αρτηριακή σας πίεση, δυναμώνει την καρδιά σας και βελτιώνει την αερόβια ικανότητά σας.

 

Άσκηση χαμηλών επιπτώσεων

 

Όταν κολυμπάς, το σώμα σου υποστηρίζεται από το νερό. Το νερό έχει πολύ μεγαλύτερη πυκνότητα από τον αέρα, και αυτό περιορίζει την ταχύτητα με την οποία μπορείτε να μετακινηθείτε στο νερό. Αυτοί οι παράγοντες κάνουν την κολύμβηση μια από τις καλύτερες ασκήσεις με το χαμηλότερο αρνητικό αντίκτυπο,  που μπορεί κανείς να κάνει ακόμη και όταν δεν είναι δυνατές άλλες μορφές άσκησης:

 

•Μπορεί να πραγματοποιηθεί  με ασφάλεια από τους ηλικιωμένους.

•Η κολύμβηση μπορεί να γίνει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

•Μπορεί να πραγματοποιηθεί ως εναλλακτική άσκηση για τους τραυματίες αθλητές.

•Μπορεί να γίνει από υπέρβαρους ανθρώπους.

•Καθώς η αντίσταση στο νερό αυξάνεται με την ταχύτητα, κάθε κολυμβητής μπορεί εύκολα να αθληθεί με όποια ένταση επιθυμεί.

 

Τα οφέλη της κολύμβησης για την υγεία μας

 

Εναλλακτική λύση για τις προπονήσεις στην ξηρά

 

Η κολύμβηση είναι επίσης μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για τις ασκήσεις στην ξηρά. Για παράδειγμα, μπορεί να ασκείται κανείς το καλοκαίρι, όταν έχει πολύ ζέστη έξω για να ασκηθεί με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Μπορεί επίσης να είναι μια ευπρόσδεκτη εναλλακτική λύση για αυτούς που βαριούνται εύκολα ή για

τραυματισμένους δρομείς.

 

Απώλεια βάρους και έλεγχος βάρους

 

Υπάρχουν και άλλα οφέλη για την υγεία από το κολύμπι. Ως άθλημα αντοχής, το κολύμπι σας επιτρέπει να χάσετε ή να ελέγχετε το βάρος σας. Καίει περίπου τρεις θερμίδες ανά μίλι ανά κιλό σωματικού βάρους. Για να είναι χρήσιμο για τον έλεγχο του σωματικού βάρους, θα πρέπει να κολυμπάτε τουλάχιστον δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα για τουλάχιστον μισή ώρα.

 

Ωστόσο, φροντίστε να κολυμπάτε συνεχώς στην πισίνα. Το να σταματάτε κάθε πέντε λεπτά για να κουβεντιάσετε με τους υπόλοιπους, θα κάνει την κολύμβηση να μην έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. 

 

Αν είστε υπέρβαροι, το κολύμπι είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε βάρος, καθώς θα είστε σε θέση να εργαστείτε με ασφάλεια χωρίς να πιέσετε πολύ τις αρθρώσεις σας.

 

Τα οφέλη της κολύμβησης για την υγεία μας

 

Ανακούφιση του σωματικού πόνου

 

Το κολύμπι είναι επίσης ένα εξαιρετικό άθλημα για την ανακούφιση ορισμένων  ειδών πόνου: 

 

•Το κολύμπι συνταγογραφείται συχνά σε ασθενείς που βιώνουν προβλήματα στη μέση ή στην πλάτη. Το ύπτιο είναι μια εξαιρετική άσκηση για να χαλαρώσετε και να ενισχύσετε την πλάτη σας. 

•Επίσης μπορεί να βοηθήσει πολύ άτομα που υποφέρουν από αρθρίτιδα λόγω της στήριξης και της μαλακής αντίστασης του νερού.

 

Τραυματισμοί κολύμβησης

 

Τα οφέλη για την υγεία από το κολύμπι είναι πολλά. Ωστόσο σαν άθλημα, μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς, αν και πολύ πιο ήπιους και λίγους σε σχέση με άλλα αθλήματα. Προσπαθήστε να είστε ενήμεροι και για αυτή την πτυχή του αθλήματος.  

 

Τα οφέλη της κολύμβησης για την υγεία μας

No Comments