Τα πάντα για το SPA και τα παρελκόμενα του…

Πόσο Μπορείς να Γυμνάζεσαι στην Εγκυμοσύνη;

Πόσο Μπορείς να Γυμνάζεσαι στην Εγκυμοσύνη;

Πόσο Μπορείς να Γυμνάζεσαι στην Εγκυμοσύνη;

Για χρόνια συμβουλεύουμε τις μέλλουσες μητέρες να περιορίσουν την άσκηση και να είναι πιο χαλαρές, παρά τις θετικές συνέπειες που ξέρουμε ότι έχει η γυμναστική στο σώμα και στο πνεύμα. Επομένως πόση γυμναστική είναι εντάξει και ποιες ασκήσεις ενδείκνυνται για την περίοδο της εγκυμοσύνης;

Η γυμναστική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αποτελεί ένα θέμα αμφιλεγόμενο. Η Serena Williams, νικήτρια 23 πρωταθλημάτων τένις, έγινε επικεφαλίδα στις εφημερίδες παγκοσμίως όταν δήλωσε ότι θα συνεχίσει να αθλείται σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της.

Και είναι αλήθεια ότι οι έγκυες αντιμετωπίζονται σαν άρρωστες και συχνά νιώθουν σαν να βρίσκονται υπό κράτηση.  Τις συμβουλεύουμε να χαλαρώνουν, να αποφεύγουν την μεγάλη κόπωση και να ελαχιστοποιήσουν τα σκυψίματα και τα τεντώματα, ώστε να μην συμβεί κάτι στο μωρό. Ακόμα και σε εκείνους τους πρώτους μήνες που το σώμα δεν παρουσιάζει κανένα σημάδι εγκυμοσύνης, υπάρχουν αρκετές αμφιβολίες σχετικά με το αν οι μέλλουσες μητέρες θα πρέπει να παραμένουν δραστήριες.

Νέες έρευνες

Όμως νέες έρευνες, μέσω μοντέρνων τεχνικών απεικόνισης σε διάφορα μέρη του κόσμου, δείχνουν ότι η ήπια μορφή άθλησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι απαραίτητη για να ανακουφίσει ή να μειώσει τον κίνδυνο του διαβήτη, της υπέρτασης, της απόκτησης υπερβολικού βάρους και των καρδιοαναπνευστικών προβλημάτων. Μην διστάσετε λοιπόν να αθληθείτε ακόμα και στην υπέροχη περίοδο της εγκυμοσύνης, έχοντας όμως υπόψη σας τις ακόλουθες συμβουλές.

•Δώστε έμφαση στην συχνότητα, την ένταση και την διάρκεια της άσκησης και πάντα να ελέγχετε πως νιώθετε.

•Προσέξτε να μη ζεσταθείτε πολύ, να παραμένετε ενυδατωμένες και σταματήστε αμέσως αν νιώσετε ζαλάδα. Έχετε την άδεια αυτούς τους εννέα μήνες να δώσετε στο σώμα σας μόνο αυτό που χρειάζεται.

•Μην κάνετε ασκήσεις που επηρεάζουν την ισορροπία σας ή που κουράζουν υπερβολικά τους γοφούς, τα γόνατα και τους αστραγάλους σας.

Όσο καλύτερα φερθείτε στο σώμα αυτό το διάστημα τόσο καλύτερα θα φερθεί κι εκείνο σ’εσάς μεταγεννητικά.

•Επίσης δώστε προσοχή στα βάρη. Αν και οι γιατροί συμβουλεύουν να μη σηκώνετε καθόλου βάρη, αυτό δεν είναι πάντα πρακτικό ή επιθυμητό. Ωστόσο το σώμα πρέπει να μείνει δυνατό κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, γι’ αυτό αποφύγετε να σηκώνεται βαριά αντικείμενα πάνω από το κεφάλι σας.

•Το τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης προτείνονται ασκήσεις όπως η γιόγκα και η  μυϊκή ενδυνάμωση για την επικείμενη γέννα.

Συμπέρασμα

Η εμπειρία μας λέει ότι υπάρχει ισχυρή σχέση ανάμεσα στην σωματική και την πνευματική υγεία και, όπως έδειξαν τα αποτελέσματα ερευνών του Πανεπιστημίου του Σαουθάμπτον, η ήπιας μορφής άσκηση σχετίζεται με τους χαμηλότερους δείκτες της επιλόχειας κατάθλιψης.

Αν λοιπόν νιώσετε αγχωμένη ή πιεσμένη αναπνεύστε σωστά. Η γυμναστική είναι η μόνη που θα σας διδάξει πως να το κάνετε.

Παρακάτω θα δείτε σε φωτογραφίες κάποιες ασκήσεις που ενδείκνυται για την περίοδο της εγκυμοσύνης.

 

Προβολές

Βαθιά καθίσματα

Θέση τριγώνου

Σανίδα

No Comments