Τα πάντα για το SPA και τα παρελκόμενα του…

(+30) 6940000002 info@spa-about.gr

Gazi CrossFit

 

Gazi CrossFit

213 0292076 - 697 1932260

Gazi CrossFit

Το Gazi CrossFit βασίζεται στη μεθοδολογία του Functional Τraining: της θεωρίας που στοχεύει στην ενδυνάμωση των καθημερινών λειτουργικών κινήσεων του σώματος μας, της εκγύμνασης που ενισχύει κάθε μυϊκή ομάδα ανάλογα με τις απαιτήσεις της ζωής μας. Μετατρέπει τους αθλούμενους κινητικά σε πιο λειτουργικά άτομα και τους βοηθά να αποκτήσουν πλήρη έλεγχο τόσο του σώματος τους, όσο και κάθε βάρους που θα κλιθούν να σηκώσουν, σπρώξουν, πετάξουν.

Η κινησιολογία του Functional Training απαρτίζεται από ποικίλες και διαρκώς ανανεούμενες λειτουργικές κινήσεις (όπως squats-καθίσματα, push ups, sit ups- κοιλιακοί και pull ups-έλξεις) οι οποίες μπορούν να πραγματοποιηθούν και σε υψηλή ένταση. Οι λειτουργικές κινήσεις είναι οργανικές εκ φύσεως, έμφυτες στο DNA μας και ουσιώδεις για την ποιότητα ζωής μας! Προπονούμαστε για να κερδίσουμε μακροζωία, να διασφαλίσουμε καλή υγεία και, πάνω από όλα, γιατί το απολαμβάνουμε. Στο γυμναστήριο μας (ή όπως ορίζεται στο BOX μας), διαθέτουμε πλήρη εξοπλισμό με μπάρες έλξης, ιμάντες, κρίκους, δίζυγα, σκοινάκια, λάστιχα, βάρη, kettle bells κλπ. Επιπλέον, εντάσσουμε στο πρόγραμμα κωπηλατικά μηχανήματα.

Το Gazi CrossFit είναι μία ενεργή, λειτουργική και δραστήρια οικογένεια. Με καθημερινό ευρύ και πλούσιο πρόγραμμα προπονήσεων, ώστε να σας εξυπηρετήσει όσο περιορισμένο χρόνο κι αν έχετε. Το προσωπικό του Gazi CrossFit σας εγγυάται ότι θα έχετε μία δίωρη προπόνηση σε είκοσι λεπτά , ενώ αλλού προπόνηση των είκοσι λεπτών σε δύο ώρες! Kάθε φορά που θα φεύγετε από το Gazi CrossFit, θα αισθάνεστε καλύτερα από ότι όταν ήρθατε!

Το Gazi CrossFit και οι προπονητές του, τηρούν ρητά και με ακρίβεια τις διεθνείς πιστοποιήσεις ISO της συγκεκριμένης μεθόδου σε ό,τι αφορά την προπόνηση αλλά και τον εξοπλισμό μας. Το CrossFit δεν έχει ηλικία και προαπαιτούμενα! Οι ασκήσεις δεν διαφοροποιούνται ως προς το είδος τους, αλλά, μόνο, ως προς την ένταση και τα βάρη που χρησιμοποιούνται.

Πέραν της γενικής ενδυνάμωσης του σώματος, ο κάθε ένας μπορεί να επικεντρωθεί σε όποια μυϊκή ομάδα χρησιμοποιεί περισσότερο στη ζωή και τη δουλειά του. Στον ίδιο χώρο μπορεί να γυμνάζονται μία μητέρα που καθημερινά σηκώνει τα παιδιά της, ένας μεταφορέας που σηκώνει κιβώτια, μία νοσοκόμα που σηκώνει ασθενείς, κάποιος που στέκεται πολλές ώρες όρθιος ή κάποιος που περνά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας του καθισμένος στο γραφείο. Ένας φωτογράφος ή κάμεραμαν που καταπονεί τα χέρια του ή ένας χειριστής μηχανήματος που βασίζεται στα πόδια του.

Οι προπονήσεις δεν είναι ποτέ προβλέψιμες ή βαρετές και αποτελούν πάντα πρόκληση για τον αθλούμενο! Το CrossFit δεν είναι μία συνηθισμένη μέθοδος γυμναστικής αλλά απευθύνεται σε συνηθισμένους ανθρώπους που αναζητούν άμεσα, γρήγορα και εντυπωσιακά αποτελέσματα! Το μόνο που χρειάζεται είναι αποφασιστικότητα και διάθεση να αλλάξεις το σώμα σου και τη ζωή σου!

Ωράριο
ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ :
9:00-13:00 & 16:30-22:00

ΣΑΒΒΑΤΟ : 10:00-13:00

ΚΥΡΙΑΚΗ : ΚΛΕΙΣΤΑ

CrossFit

Το CrossFit είναι ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης και φυσικής κατάστασης το οποίο έχει αναπτυχθεί επιστημονικά και εξελιχθεί εμπειρικά μέσα από τη συνεργασία προπονητών και αθλητών από όλο τον κόσμο. Σκοπός είναι οι αθλούμενοι να γίνουν δυνατοί, γρήγοροι, ευέλικτοι. Να εξελιχθούν σε άρτια λειτουργικά άτομα με έλεγχο τόσο του σώματος τους (body control) όσο και της άρσης οποιονδήποτε βαρών (weightlifting).

Η μέθοδος CrossFit απαρτίζεται από ποικίλες και διαρκώς ανανεούμενες λειτουργικές κινήσεις οι οποίες, προοδευτικά, μπορούν να πραγματοποιηθούν σε υψηλή ένταση βασίζεται στις δέκα βασικές ιδιότητες που ορίζουν το επίπεδο της φυσικής κατάστασης: Κάρδιο-αναπνευστική Αντοχή, Σωματική Αντοχή, Ενδυνάμωση, Ευκαμψία, Δύναμη, Ταχύτητα, Δεξιότητα, Ευκινησία, Ισορροπία, Ακρίβεια Κινήσεων.

Το ασκησιολόγιο και η ένταση ρυθμίζονται ανάλογα με τη φυσική κατάσταση, την ηλικία, τις δυνατότητες και ιδιαιτερότητες του αθλούμενου. Η κάθε κίνηση είναι διεξοδικά ελεγμένη ώστε να διασφαλίζει τις σωστές τεχνικές για την αποφυγή τραυματισμών και ατυχημάτων.

Το πρόγραμμα ξεκινάει με γενικό ζέσταμα και συνεχίζει με ειδικό ζέσταμα σε συγκεκριμένες αρθρώσεις και μυϊκές ομάδες, σε σχέση με το πρόγραμμα της ημέρας WOD (Workout Of the Day). Το WOD διαρκεί 8 με 20 λεπτά και συνδυάζει ασκήσεις ενόργανης (με το βάρος του σώματος), αερόβια, καθώς και άρση βαρών. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται, πάντα, με αποθεραπεία και διατατικές ασκήσεις.